Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om planter
 Er dette en vårpengeurt?
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sandra.H
Deltaker

2 Innlegg

Skrevet - 30/04/2012 :  18:33:57  Vis profil Send Sandra.H a Private Message  Svar med kopi av melding

(Klikk for å se et større bilde)

Hei! Jeg skal lage herbarium til skolen. Problemet er at jeg er fra Nord-Norge og vet generelt lite om blomster på østlandet.

Er dette en vårpengeurt?

amdb73
Aktiv deltaker

2608 Posts

Skrevet - 30/04/2012 :  18:53:16  Vis profil  Klikk for å se amdb73's MSN Messenger adresse Send amdb73 a Private Message  Svar med kopi av melding
Ja dette er aller mest sannsynlig vårpengeurt.

mvh Alf Marius
Gå til toppen av siden

Sandra.H
Deltaker

2 Posts

Skrevet - 30/04/2012 :  19:23:18  Vis profil Send Sandra.H a Private Message  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av amdb73

Ja dette er aller mest sannsynlig vårpengeurt.

mvh Alf Marius

Supert! Tusen takk :) Da er jeg ikke så langt ute på "viddene" likevel ;)
Gå til toppen av siden

Øystein F
Aktiv deltaker

1673 Posts

Skrevet - 30/04/2012 :  20:01:27  Vis profil Send Øystein F a Private Message  Svar med kopi av melding
1. Eg veit sant å seie ikkje at det er noko alternativ til at dette skal vere ein vårpengeurt.
2. Viss du er forbi funnstaden, så kan du sjå etter om det er ein bladrosett på planta. Vårpengeurt er to- eller fleirårig. Skal du ha eit komplett eksemplar, så bør du eigentleg ha med rosetten, eller i det minste vite av at han er der. Rosetten er mellom detaljane som skil denne frå pengeurt som er eittårig.
3. Kjem du forbi funnstaden litt seinare, så kan du ta bilete av skulpa også. Skulpa er ein vesentleg detalj på mange av artane i korsblomstfamilien, så det er ei god vane å ta bilete av denne detaljen.
4. Det er heilt rett at ein må ta høgde for at floraen er litt forskjellig frå landsdel til landsdel. Ein stad har i praksis ein art ikkje nokon forvekslingsart, ein annan stad må ein passe på. Men eg tykkjer du skal vere stolt av at du er frå Nord-Noreg.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,16 sekunder. Snitz Forums 2000