Spør en biolog
Brukernavn:
Passord:
Lagre passord
Glemt passordet ditt?
Hovedside | Brukerprofil | Registrering | Nye innlegg | Spørreundersøkelser | Mine bokmerke | Private meldinger | Hva skjer | Fotogalleri | Artslista | Medlemmer | Søk | Hjelp

Alle fora
 Spør en biolog
 Spør om sopp
 Litteratur om sopp
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Esoteri
Deltaker

6 Innlegg

Skrevet - 06/09/2012 :  15:18:25  Vis profil Send Esoteri a Private Message  Svar med kopi av melding
Hei

Lurer på om noen kan gi noen tips om gode soppbøker, gjerne et godt oppslagsverk (har allerede Norske sopper, vil gjerne ha et større verk) og noen bøker som går mer i detalj på kremler og piggsopper.
Er det noen som har noen gode forslag?

/Helene

Mr. Mushroom
Aktiv deltaker

6169 Posts

Skrevet - 06/09/2012 :  17:27:40  Vis profil  Besøk Mr. Mushrooms hjemmeside  Svar med kopi av melding
http://www.naturbokhandelen.no/default.asp?var=!var!Bok!Prik!xslmno!Sopp!&rstadv=J
Gå til toppen av siden

Esoteri
Deltaker

6 Posts

Skrevet - 06/09/2012 :  18:07:07  Vis profil Send Esoteri a Private Message  Svar med kopi av melding
Takk for linken, har allerede sett utvalget på denne nettsiden. Jeg er mer ute etter spesifikke anbefalinger, i og med at det er en jungel av bøker der ute og jeg ikke aner hvilke av de som anses som bra og ikke bra. Det kunne også vært ålreit å vite noe om hvilken kunnskapsbasis man bør ha for å få noe utbytte av de forskjellige bøkene.

/Helene
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Ny avstemning Ny avstemning
 Svar på emne
 Skrivervennlig versjon Bookmark this Topic BookMark Topic
Snarvei:
Spør en biolog © © 2001 BIO Gå til toppen av siden
Denne sida ble genererert på 0,16 sekunder. Snitz Forums 2000